اینجا چراغی روشن است

اینجا چراغی روشن است

دچار باید شد ....دچار یعنی عاشق......وفکر کن چه تنهاست اگر ماهی کوچک دچار ابی دریای بیکران باشد (سهراب سپهری)

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 90
بازدید کل : 5771
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1




تصویر عشق

یه روز تو دفتر دلم تصویر عشقو کشیدم
 
تو خلوت سرد تنم یه رد پایی کشیدم
 
درست مث یه همسفر تو قصه ها می دیدمش
 
آخه توی دفتر عشق یه رنگ خوب کشیدمش
 
اما نمیدونم چی شد سیاهی دورش حلقه زد
 
از توی نقشه دلم چه بی خبر پر زد و رفت
 
آخه مگه نمیدونست قلبشو قرمز کشیدم؟
 
دیگه توی دفتر دل تصویر عشق رو ندیدم
 
کنار عکسش خودمو با چشم گریون کشیدم
 
 
 
 
چه روز دلخراشی وقتی خواستی جدا شی
 
قلبمو دادم دستت که عمری داشته باشی
 
ولی زدی شکستیش بدون هیچ بهونه
 
عزیزم دلت از سنگه، تو خاطرم میمونه
 
 
آخه چرا منو تنها گذاشتی منو با گریه هام جا گذاشتی
 
همش فکر می کنم شاید از اول منو حتی یه لحظه دوست نداشتی
 
منو یه قلب داغون،منو چشمای گریون
 
من عاشق تو قلبت، بودم دو روزی مهمون
 
منو هوای ابری ،منو بارون پاییز
 
منو روزای بی تو ،یه قصه غم انگیز
 
 
نیلوفرانه تا آخرین نفس دوستت دارم دیوونه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: پرستو تاريخ: یک شنبه 10 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
زندگی را تو بساز...نه بدان ساز که سازند و پذیزی بی حرف...زندگی یعنی جنگ...تو بجنگ

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to parastoo.m622.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com